fredag 12 oktober 2007

Mustaschfest

I helgen var det förfest i korridoren. Vi dansade, tappade glas i golvet, la popcorn i varandras glas, kastade tomater, spelade gitarr, gjorde roliga miner mha kameran (man blåser ut luft ur munnen och någon tar kort när man gör det, det blir jätteroliga kort!), vi dansade till BackstreetBoys (backstreet back, alright) och vi gjorde mustasch av mitt hår. Det blev jättefint! Magnus klistrade tom fast mustaschen på överläppen. Det var modigt gjort.
Eftersom jag var sjuk stannade jag hemma, men MoraTräsk spelade på Kåren så jag var glad för det.
Några dagar senare hittade stackars Hoda min mustasch i soffan...hon skrek och tyckte det var ganska äckligt.
Men jag insåg den kvällen att det är något med mig och mustascher. Kanske ska börja odla på allvar...?
Eller kanske inte.

Inga kommentarer: