fredag 12 september 2008



det händer inget spännande i mitt liv just nu. jag bara väntar på att det snart ska börja växa mögel på hela mig. jag vill verkligen bort från den här regniga och inbitna landet. och hade ett snack med min mamma häromdagen om att flytta till usa, hennes svar att: "det får du inte göra". nähä.
men det fick mig att ännu mer att vilja emigrera, vet inte riktigt varför. har förmodligen inte kommit ur trotsåldern än.
man lever bara en gång, och just därför vill jag inte fastna. tänk om man fastnar och inser att man aldrig kommer kunna göra alla knasiga saker man drömt om. och vissa saker kan man ju bara göra när man är ung. frågan är ju bara, vad vill jag göra? vad har jag alltid drömt om?
shit, det är mycket. får nog bli en jäkla massa post-it-lappar på det.


bild

Inga kommentarer: