torsdag 10 januari 2008

Korkade saker Mazuli kan få för sig att göra:

- trycka på knappar jag inte vet vad dom är till för.
Häromdagen råkade jag tydligen trycka in knappen för avfrostning till frysen. Jag såg att nåt inne i kylen börjat läcka. Jag hittade ingen vara som kunde vara orsaken till detta. Däremot hittade jag ett par timmar senare en stor vattenpöl mitt på golvet .

- glömma tvätta händerna efter att ha smetat in ansiktet med brun utan sol.
Det blir ALDRIG bra, hur många gånger man än försöker. Det ser mer ut som om man har vitaligo fast omvänt.

- inte lyfta på fötterna ordenligt när man traskar omkring i andras lägenheter.
Min stackars soon to be sambo har erfarat detta några gånger(och lär få fortsätta med det..muahaha). Jag kan väl inte hjälpa att just den sladden var en förutsättning för att hans datorn inte skulle dö av elbrist. Och jag kan framförallt inte hjälpa att jag har såna tunga och gigantiska fötter...

Inga kommentarer: