lördag 12 januari 2008

Till alla shopoholics

Dags att börja tänka i nya banor. Denna förändring kommer dock att kosta lite slantar. Men det är jag i alla fall beredd på. Och vad talar jag om? Jo, Rättvisemärkta kläder. Det går faktiskt att rädda världen genom att leva miljö- och rättvisemärkt. Och snygg blir man också :DNedan har jag samlat ihop ett litet urval av plagg som finns hos olika företag. Allt går att köpa på nätet.

_
1. Topp 345:- Allgoodclothing.se
2. Kofta 699:- Ecoologicals.se
3. Skor 499:- Ecoologicals.se
4. Jeans 899:- Ecoologicals.se





Och nej. Detta kommer inte bli en modeblogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Kul att du tar upp ekomode, men vill bara göra en rättelse. Det är allgoodclothing.se och inte com.

tack för mig

Anonym sa...

Hej! Det var längesen! Det har öppnat en affär nära där jag bor på bangatan (nära stigbergstorget) som nog bara säljer ekokläder... kram