söndag 5 april 2009

ni vet vilka ni är

Shit. Jag har bott i Lund en vecka, och jag känner mig redan helt isolerad från omvärlden. En vecka! Det är inte mycket.
Men jag är van vid att ha en sambo vid min sida jämt och ständigt, så det är väl inte så konstigt eg. Jag behöver folk omkring mig och saker att göra för att överleva. Sedan är det ju vår och då blir man ju extra benägen att va social. Ligga ute i parken, sparka boll, äta glass, gå promenader, sola och andra saker. Detta är oerhört segt (och vissa gånger lite udda) att göra själv, jag lovar er! Don´t try this at home :)
Men det är kanske bra, att man får lite tid för sig själv. Man uppskattar också det man har därhemma lite extra mycket. Miss you all! xox



ps. har ni vägarna förbi Lund, kom o hälsa på vettja!

2 kommentarer:

JohannaG sa...

Har du flyttat till lund? Jisses, hur hände detta?

mazuli sa...

Det är bara tillfälligt, t.o.m juli. Ska göra mitt exjobb här så jag kommer snart tillbaka till götet igen :)