söndag 5 april 2009

Dagens bitterhet.

Det kanske är fel att tänka så, men jag tycker faktiskt det är lite rätt åt denna kille. Jag har vart med om så många gånger då folk kör rätt ut i en korsning, framför en så man är tvungen att tvärnita för att man kör 80~. Är så trött på folk som ska köra före en och sedan segar. Det är riktigt irriterande.
Lagen om att bli påkörd bakifrån är helt fucked. Vad händer om jag kör på 70-väg, en lirare kör ut framför mig och jag kör in i han bakifrån? Jo det blir mitt fel! Det är ju helt sjukt.
Vad gör det om man får stå och vänta en extra minut på de andra bilarna? Sånt här gör mig galen för jag vet att man inte kan göra nåt åt det. Folk är idioter på vägarna. Se bara på programmet Sveriges värsta bilförare. Hur sjutton kunde dem få körkort? Jag trodde körkort i Kelloogs-paketet var en myt, men det är det uppenbarligen inte...

Inga kommentarer: