torsdag 1 mars 2007

Dett är en lista över saker jag gjort som kan verka alldagliga, knäppa, grymma, smarta eller bara helt onödiga för er att veta. Men som kanske kan ge en bild av vem denna mazuli egentligen är.
Okej. Shoot.
Jag har
1. friat till en främling. (det ni!)
2. stoppat en kontaktannons i någons ficka.
3. alltid velat dyka med hajar.
4. tagit dykcertifikat(men tyvärr glömt bort det mesta)
5. alltid velat skriva en bok (den är på gång snart...)
6. sett en burka åka vattenskooter
7. bara varit utomlands 2 ggr (England/Danmark räknas väl inte?)
8. blivit dumpad två gånger (jag är vanligtvis den som drar mig ur först)
9. kysst Brad Pitt (okeeej det var i en dröm, men borde räknas ändå)
10. blivit så full att jag tappat minnet från en hel kväll (oh ja, har hänt. några ggr...suck)
11. aldrig varit otrogen.
12. inte tänkt skaffa barn eller gifta mig (man kommer ju ändå skilja sig tillslut... eller?)
13. haft ett förhållande längre än 4 år.
14. varit singel i över 3 år nu. (varför förstår jag inte...)
15. hållt en livs levande giftskorpion.
16. blivit påkommen under en viss akt... (av min syster)
17. ljugit för en vän.
18. aldrig tatuerat mig, men däremot piercat mig (i ögonbrynet...a long time ago)
19. skänkt pengar till välgörenhet.
20. varit olyckligt kär.
21. legat på sjukhus.
22. blivit så full att jag fick åka ambulans.
23. varit på blinddate.
24. övernattat i djungeln i 3 dagar (det var läskigt)
25. varit 4 meter ifrån en livs levande elefant( i djungeln)
26. inte varit kär på länge.
27. snattat en gång (läppstift tror jag)
28. fått erbjudande om att ha sex för pengar. (25.000 för en timma. Och nej, jag antog det inte)
29. alltid drömt om att rädda världen. (Tror ni den går i uppfyllelse?)
30. aldrig gillat att idrotta. Jag är en lat människa.
31. vart med om att en kille ställde sig på taket när bilen fortfarande körde (han stod kvar i ca 2 min. Sen hade han ont)

sen orkade jag inte mer.

Inga kommentarer: