söndag 25 mars 2007

Rewind

Mycket roligt har hänt. I fredags var det tänkt att jag skulle vara hemma och ta det lugnt. Men det slutade med att jag hamnade på förfest hos Robbie. Det var jag, Robbie, Jochen, Aspen o två tjejer Aspen träffat på tåget. Vi hamnade på utestället Vatra. Där var det helt dött. Vi var de första som kom dit....Men vi hade skoj ändå. Och jag gjorde misstaget att ta med kortet ut. Har fortfarande inte kollat mitt saldo...
Vi dansade och pratade och dansade. Det var en mycket lyckad kväll. Sen träffade jag MrArin som fotade mig som värsta paparazzifotografen. Han var söt som alltid i väst och allt.

Sen hade tydligen Aspen haft en liten pratstund med polisen. Han hade stått utanför och rökt när de kommit fram och undrat vad han hade i kavajfickan. Det var en lång gaständare som stack upp. Polisen tyckte det såg ut som en pistol....(?)
Kvällen avlutade på ett mycket oväntat och lyckat sätt. Hoppas på en repris snart igen.

På lördagen var jag glad men trött. Huvudet värkte. Mådde illa. Min ögon var rödsprängda. Och tanken var att jag skulle gå ut med Karin och hennes klass. Efter mycket sömn och en dusch bestämde jag mig ändå för att trotsa min kropp och gå dit. Kvällen slutade på Bogrens. Och det blev en billig kväll. Jag spenderade endast 60:- Sen blev jag bjuden resten av kvällen.Det är fördelen med att vara tjej. :D
Sen fick jag reda på att en tjejkompis är kär i en viss person, jag var Puttes maskot vid blackjack-bordet (borde kanske sagt till att jag har väldigt otur i spel...han förlorade nämligen alla sina satsade pengar), sen träffade jag MrArin och vi ingick i en pakt och resten kväll satt jag o Finnen och pratade om kärkek. Sen fick jag stå i en halvtimma i mastodontkön till garderoben...

Detta var en snabbspolning av min helg. Kanske uppdaterar jag med bilder. Nu ska jag ut och springa.

3 kommentarer:

Ivana sa...

Vilken rolig helg du verkar ha haft! Förutom baksmällan men det är sådant som är värt efter en rolig kväll :)

Anonym sa...

jag har alltid undrat vad gör man ifall man kommer först till ett disco typ. Men det har aldrig hänt mig eftersom jag alltid är sen..

Anonym sa...

ivana. ja det e smällar man får ta...:D

barbakvinnan. du borde testa! de e kul att öppna ett ställe. stå ensamma på dansgolvet o latja. kanske vore nåt för din man som dansar som henrik shyffert :D