fredag 30 mars 2007

I remember when I lost my mind

Denna vecka har varit helt galen. Det blir det oftast när man umgås med Robbie, Tomas o Jonas.
Konstiga saker som hänt:

- en gubbe backade in i mig på ICA.
- Robbie nickade en boll på vdn för Postkodlotteriet av misstag i Commerce.
- jag provade skor utan strumpor i en skoaffär. Sen när vi gick förbi affären senare stod det en skylt : Vänligen prova inte utan strumpor... vi var helt säkra på att den uppkom efter jag provat.
- Robbie hälsade på Elvis. Eller ja. En kille som hade en Elvis-tröja på sig.
- jag höll fast en cykel som försökte cykla iväg. Hon försökte cykla jättehårt, men det var liksom stopp...(hihi)
- vi åt kinamat och insåg att colan var vädligt lik soya som stod på bordet. Vi hällde i soya i lite cola och lämnade en lapp: Hej. Maten var god men colan luktade lite konstigt.
- jag har fått ett nytt smeknamn. Tomas tyckte Linus passade mig bra. Varför vet jag inte. Jag ser väl lite manlig ut. Eller så är Linus ett tjejigt namn.

Ett lite smakprov på veckans galenskaper. Och veckan är inte slut ännu...

3 kommentarer:

Ivana sa...

Haha vilka roliga punkter!

Anonym sa...

det finns inget så irriterande som att prova sandaler med strumpor på... Eller bikini med trosor på. Fast man vill inte prova bikini ifall andra inte haft trosor på.

Men inget funkar när dom sakerna är på man ser varken passform eller ifall det är snyggt..

Joakim Aspelin sa...

Linus är snarare lite tjejigt tycker jag, till skillnad från det betydligt mer maskulina Hampus.

/Tomas